Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O1] Wymiana sprzęgła i dwumasa na zamach G60 i sprzęgło AGR

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Do 140KM starcza oryginał, ale jak ci pada to rzeczywiście dylemat. Jednomas z tarczą i dociskiem z G60 lub VR6 silniejszy...

    Komentarz


    • Panowie, zapytam może dość głupie pytanie - ale jak mówią nie ma głupich pytań :twisted:
      Sprzęgła i dociski w O1 i O2 są takie same :?:
      Chyba nie bardzo :niewiem
      Bo w tutejszym wątku pisane było na temat O1...
      O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
      Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
      Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm

      Komentarz


      • Zamieszczone przez 4tech
        Sprzęgła i dociski w O1 i O2 są takie same
        Chyba jest różnica 4mm albo 10mm. Ja cały zestawik kupiłem od gościa co to próbował do leona 2 wsadzić i się okazało że mu paru mm brakuję a w leonie 2 i O2 jest chyba to samo.
        Michał
        Live is brutal and full of zasadzkas and sometimes kopas w dupas
        Potrzebujesz alarmu w domu/biurze? Pisz PW

        Komentarz


        • Zamieszczone przez 4tech
          Panowie, zapytam może dość głupie pytanie - ale jak mówią nie ma głupich pytań :twisted:
          Sprzęgła i dociski w O1 i O2 są takie same :?:
          Chyba nie bardzo :niewiem
          Bo w tutejszym wątku pisane było na temat O1...
          przepraszam przez pomylke zalozylem dwa watki jeden tu a drugi jest w dziale octavia ll temat dwumasa czy jednomas ,dawno tu nie bylem i troche sie tu pozmienialo prosze moderatorow o usuniecie moich wpisow tych tutaj w dziale octavia l

          Komentarz


          • skiro, nie stresuj się niepotrzebnie, twój post może być pomocny na później dla innych
            O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
            Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
            Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm

            Komentarz


            • Zamieszczone przez 4tech
              skiro, nie stresuj się niepotrzebnie, twój post może być pomocny na później dla innych
              ja i stres no co ty :twisted: sprzeglo pada niewiadomo jak dlugo pociagnie wczoraj jak lecialem do pracy biore sie za wyprzedzanie a tu zong dobilem do 3000 orotow i nagle brak mocy turbo nie dziala heh podpinam kompa a tu p0234 no ladnie ida wakacje urlop a skoda na chorobowe sie wybiera same wydatki ,mosze sprawdzic regulator cisnienia doladowania albo w najgorszym wypadku turbo ,tak ze ja jestem spokojny bynajmniej narazie :twisted:

              Komentarz


              • Witam,
                odgrzebuje temat ponieważ wymieniłem sprzęgło na jednomas i wszystko pasuje poza jedną rzeczą: jak wciskam sprzęgło na max w podłogę to mi łapa łożyska wyciskowego szlifuje o docisk (konkretnie o nity). Czy ktoś się spotkał z takim problemem i czy zna rozwiązanie? Sprzęgło było odpowietrzane kilka razy. Dwukrotnie od razu po odpowietrzeniu problem nie występował, pojawiał się po kilkugodzinnym postoju auta.

                Komentarz


                • tbartek, a co założyłeś, jaka firma?
                  Black Pearl, Elegance & RS LOOK
                  @ by Tune-up Gdańsk
                  TDI VP++ i jeszcze rośnie
                  Antek

                  Komentarz


                  • tbartek, śruby dałeś takie jak powinny być do zestawu :?:

                    U siebie nie dawno też wstawiłem jednomas i komplet sprzęgła z Sach'a dbając o wszystkie śrubki trzymające cały zestaw...

                    Może jakiś element masz od innego kompletu :?:

                    Tony065 zadał doskonałe pytanie. Co założyłeś :?:
                    O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
                    Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
                    Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm

                    Komentarz


                    • Wydaje mi się, że jest to jeden z nowszych tematów o jednomasie więc nie będzie dużego odkopu. Przechodząc do sedna sprawy: zakupiłem koło 037105273C ale ma niestety wżery:
                      ]"]Link
                      ]"]Link
                      ]"]Link
                      Panowie, chyba bez zabielenia się nie obejdzie?

                      Komentarz


                      • Przeciez to nie jest czesc robocza, wiec co za roznica jak ona wyglada ??
                        Spritmonitor.de

                        Komentarz


                        • Zamieszczone przez Maicroft
                          Przeciez to nie jest czesc robocza, wiec co za roznica jak ona wyglada ??
                          Może chodzi o wyważenie ?

                          Komentarz


                          • Takie wżery to pan pikuś
                            Jak koło proste, są wszystkie zęby a powierzchnia robocza gładka, to ładować i jeździć :szeroki_usmiech
                            O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
                            Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
                            Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm

                            Komentarz


                            • Doinformowałem się i faktycznie powierzchnia robocza jest z drugiej strony ops:
                              ]"]Link
                              Wygląda dobrze i powierzchnia jest płaska więc powinno dać radę :diabelski_usmiech

                              Komentarz


                              • Chętnie kupię koło zamachowe do 1.9 TDI AHF.
                                Może ktoś luknąć na to? Link
                                Moja Octavia

                                Komentarz


                                • Tobi77, pasuje P&P i ładnie wygląda

                                  Pamiętaj o nowych śrubkach :wink:
                                  O2FL: W stajni już tylko O2 FL BKD
                                  Była O2: Antracytowy Żonkowóz 1,6 FSI
                                  Była O1: Nastoletnia Oliwka ~140KM/325Nm

                                  Komentarz


                                  • Śrubki rzecz oczywista.
                                    Informacje jeszcze potwierdzające pad mojej dwumasy:
                                    - szarpanie na półsprzęgle
                                    - brak płynności ruszania - trzeba ruszyć dość gwałtownie inaczej zaczyna gasnąć (niskie obroty)
                                    - zgrzyt na 2 biegu przy zmianie na wyższych obrotach
                                    - biegi 3, 4, 5 wchodzą bardzo ciężko
                                    - czasem podczas jazdy jak trzyma się dłoń na drążku zmiany biegów, to czuć, że on drga

                                    Na pewno pada dwumas?

                                    Informacje o aucie:
                                    - ponad 300 Nm
                                    - ponad 310 tys. km przebiegu
                                    - ostatnio doszedł też fmic, nowa przepływka, nowy N70 więc moc jest i chce się jeździć ino sprzęgło nie ogarnęło chyba
                                    Moja Octavia

                                    Komentarz

                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                    Pracuję...
                                    X